After Work med tjejerna

Vilken dag! Jobbade över och stress hela dagen, men det är en massa kul jag håller på med...Efter jobbet blev det sushi och vin med tjejerna, vi firade en av dem som fyllde 26! Jätteskoj, sedan gick vidare till East där vi fortsatte dricka vin. Vad roligt det är att göra något såhär mitt i veckan, det lyser upp vardagen litegrann.
I helgen blir det att stänga in mig och plugga, ska kanske vara barnvakt med en av mina vänner till hennes lilla systerdotter som är 9 månader. Jag älskar ju barn så det vill jag ju inte missa :)
Och blir en svängom till Öret nästa helg! Det blir lite vårpary, så fest med alla gamla vänner, fest precis som förr. Det ser jag verkligen fram emot!

Idag var jag så trött när jag vaknade att jag till och med gick in i en vägg, hur kan man vara så trött? Jag ska helt enkelt somna tidigt ikväll och imorgon är det redan fredag. Hur underbart är inte det?! Veckan har ju verkligen flugit iväg, vad mycket det gör att vara ledig en dag, det gör ju så att hela veckan försvinner...

Men nu börjar jag svammla lite för mycket i nattmössan!
Sov så gott och jag hoppas verkligen att er torsdag har varit bra. Ska mysa med min fina M nu.

                            
                                                                       Vi förra sommaren
Besos
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0