Äntligen hemma!

Nu är jag hemma och oj vilken dag det har varit, intensiv men kul. Det slutade med en "efterfest" klockan åtta på kontoret, mycket trevliga samtal och diskussioner i kombination med vin och öl! :) Vad alla blir kreativa med lite alkohol, eller hur? Men nu är jag äntligen hemma och i bakgrunden spelar min kära sambo gitarr och sjunger, han är duktig!
Trött trött och trött är väl det jag kan säga just nu plus att jag är proppmätt, det bjöds på en massa massa god mat.
Imorgon, jobb och jobb. Mycket att göra men bara att ta tag i allt. Och på kvällen gissa vad som händer då! Desperate Housewifes, jag längtar redan...innan dess ska jag ha hunnit plugga lite. Så, fullspäckad tisdag!
Ska nog sminka av mig nu, borsta tänderna och hoppa in under mitt härliga duntäcke....

                
                                                   Lanzarote i februari/mars 2009

Sov så gott, buenas noches.
Besos
/ S

Kommentarer
Postat av: iass

neeh gud vad mysigt det kät... duuuuntäcke!

du vet ju hur kallt det kan vara i mitt rum... du är så duktigduktigduktig! verkar verkligen som att du har det mysigt där borta! jag vill till dig... vill träffa dig nu! när kommer du hit?... min o bara min bästa syster! pussen

2009-04-21 @ 22:46:42
Postat av: Shirin

Ja duntäcke är ett av mina bästa :) Jag kommer nog till helgen :) men hörde att du ska var duktig och jobba då, det är ju bra Iass!! Puss på dig fina syster!

2009-04-23 @ 11:41:18
URL: http://shirinalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0