Film och mera film.

Nu har vi tittat på filmen Face Off, det var en riktigt bra film. Mycket spännande! Imorgon åker lillebror hem till Örebro igen och jag undrar om stan möjligtvis har öppet ?! Jag hoppas det, för jag är sugen att gå på stan och strosa lite i solen...
Och måste ju köpa ny sladd till datorn :(

Nu blir det att spela lite Guitar Hero tydligen, M och lillebror är i full gång!

                                             
                                                     Lillebror

Själv är riktigt trött!!
Sov gott.

Chao
/S


Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Här är det i alla fall öppet på stan, det borde vara det överallt :)

2009-04-11 @ 09:27:46
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Shirin

Men åh!! Jag hoppas verkligen :)Om det är det där du bor så borde det vara det här med ju...

ha en bra dag!

2009-04-11 @ 11:06:59
URL: http://shirinalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0