Galna grannar..

Har ni lika galna grannar som vi har?! De skriker en massa och renoverar hela tiden, det är nästan så att man blir galen! De har också en bebis som måste ha kolik eller något liknande, barnet gråter varje natt. Synd om barnet men det är faktiskt synd om mig och M med då det påverkar oss... Var bara tvungen att avreagera mig litegrann :)

Ikväll är det packning som gäller, ska bli så kul att äntligen få åka hem till kära Örebro, har saknat min kära familj. Plus att på lördag blir det dunder-party och det ser jag också fram emot, en massa!!!
Undra vad man ska ha på sig.. ?! Alltid lika jobbigt...

Igår sålde jag min nya mobil, jag hade köpt den för ca en månad sen men jag var inte nöjd med den. Så jag lade ut den på blocket och fick den såld ganska snabbt. :) Så har för närvarande ingen privat mobil då M lånade min gamla medans hans är på lagning. Hoppas han kan fixa en lånemobil idag så har jag en privat mobil snart :)
Hur kul är det att ha en mobil som trycker bort alla samtal bara man råkar snudda vid den? Bättre att ha en praktisk mobil som fungerar än en snygg som inte fungerar så bra.. så vis jag är :)

Nu ska jag fortsätta med pluggandet!

Hörs senare
PUSS
/S

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Välkommen hem till ett soligt Örebro får man säga då=) Helgen ska ju bjuda på kanon väder.



Du kommer nog hitta en snygg outfit till helgens festligheter med din fina stil.



Har också lite mysko grannar kan jag erkänna:/



Ha en mysig kväll. KRAAM

2009-04-23 @ 19:24:03
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Shirin

Tack för välkomnandet :) Känns underbart att vara hemma!! Har inte varit hemma på länge nu, men tog mig lite ledighet.. Hehe skönt att höra att man inte ör den enda med småjobbiga grannar..

Ha en kanonhelg :)

kraam

2009-04-25 @ 10:37:26
URL: http://shirinalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0