Garderobrensing och trasig sladd

Glömde faktiskt kommentera två stora händerser under gårdagen..

1. Jag har äntligen gått igenom alla mina kläder som har legat i minst tio IKEA-påsar som i sin tur har legat ÖVERALLT, i M´s garderob, min garderob, och på golvet. ÖVERALLT! När M var på väg från Örebro hem till Stockholm så ville jag överraska med att han skulle få en "egen" garderob, slippa ha mina terroriserande kläder överallt. Han slapp tillochmed ha dem på golvet i vårt sovrum. Det kallar jag lyx ;) Så nu har jag vikt ihop alla mina kläder, rensat bort vintriga plagg och sorterat allt. Det som inte ska användas kommer att få bo i källaren tills det kalla Sverige-vädret är tillbaka. Så, jag är stolt över min insats som tog mig minst tre timmar, typ.. :)

2. Min datorsladd har lämnat mig. Den slutade fungera helt igår kväll.. Den har krånglat en hel del, det har tydligen varit något sorts glapp i den så man var tvungen och vrida en massa på den för att datorn skulle fungera och laddas. Men nu har den helt gett upp hoppet, så jag får bege mig till Clas Ohlson och köpa en ny, ca 500 kronor kostar det. Är dock sugen på att köpa en ny dator då min börjar bli gammal plus att jag måste köpa en extern hårddisk. Detta rekommenderar jag alla, datorer kan bara sluta fungera och vips så är alla dina miljareder bilder och minnen borta. Detta hände mig en gång, NOT FUNNY!

jag tackar min jobbdator för dess existens då jag skriver på den just nu...

Nu ska jag ta tag i dagen :)

Puss
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0