God morgon

Nu har min kära familj, förutom lillebror, åkt tillbaka till Örebro. Det är alltid lika underbart att umgås med min familj, vi står varandra riktigt nära och vi har alltid lika roligt ihop!
Det är jag och bror kvar här hemma och M kommer till Stockholm vid sextiden. Vi funderar att gå på bio ikväll, vi kanske ska se Monsters vs Aliens, det är en animerad 3D-film. 

                                                                           

Vädret idag är trist och tråkigt, hade varit underbart med lite sol, men den kanske kommer till helgen?! Vi får väl hoppas...
Snart är det dags att köpa utemöbler till vår balkong, vi hittade jättefina på Bolagret som vi vill köpa. Det var trämöbler, ett runt bort och två stolar för 500 kronor och det fanns i färgerna rött, svart och vitt. Jag tror vi är mest inne på de svarta, men rött är ju också snyggt. Vi skippar helst de gröna då vi också vill ha en hel del gröna växter på balkongen, det har vi i alla fall planerat :) Jag blev ju så sugen på att börja fixa när jag var på den där trädgårdskvällen!

Ska läsa lite jobbmail och sen ska jag hoppa in i duschen.

Chao
/S

Kommentarer
Postat av: ida

Så himla mysigt att göra iordning på balkongen. Jag har också börjat lite smått...

2009-04-09 @ 17:04:14
URL: http://idaerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0