God natt & tillbaka till verkligheten..

God natt! Nu ska jag snart sova så att jag är pigg och minns bättre på lektionen imorgon som handlar om finansiell ekonomi. Vi har kanonbra föreläsare, de är otroligt pedagogiska. Kommer att ha lektion mellan 09:00-18:00 och M kommer vara borta hela kvällen på sin lektion. Nu börjar veckorna rulla på igen. Måste säga att det var otroligt skönt att få vara lite ledig trots att jag hade pluggandet i tankarna, men skönt att få slappna av litegrann och bara mysa.
Hoppas ni får en kanontisdag och vi hoppas på sol för det gör dagen mycket enklare :)

Jag har sminkat av mig och smörjt in mig med min favoritkräm just nu, Body Shops bodybutter; Moringa. Doften är helt underbar, blommig och jättefräsch! Dessutom är färgen på burken påskgul vilket just nu är ganska passande :)

                                                                
                                                 Body Shops bodybutter, doft Moringa

                     
                                                      Jag och M i Paris i september 2008

God natt och tack för mig idag!
Besos
/ S

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vilken otroligt fin bild på er, perfekta paret=)



Ha en bra vecka nu med allt plugg och jobb. KRAAM

2009-04-14 @ 08:55:36
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Shirin

Hej Madeleine, tack så mycket vad gullig du är :)

Veckan började jobbigt med kurs men den är bra iaf! Hoppas du har haft en bra dag. kram

2009-04-14 @ 18:54:48
URL: http://shirinalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0