Godnatt och hej fredag!

Nu ska jag gå och lägga mig, blir nog att packa mina saker imorgon på morgonen istället. Min plan till helgen är klar, det blir en hel del dans då jag ska ut och dansa salsa med mamma och pappa på fredag.
Det kunde jag absolut inte säga nej till :) Salsa och merengue är de absolut roligaste danserna. M har också lärt sig en del moves och han har verkligen talang! :) På lördagen blir det fest och den festen är jag riktigt peppad på! Ska bli så kul att träffa allihopa. Imorgon väntar en tuff dag på jobbet, mycket förberedelser inför måndagen. Men det är ju fredag så det är härligt och jag hoppas att vädret håller sig fint hela helgen. Har hört att det ska göra det men man vågar ju inte alltid lita på väderprognosen.. Nu ska jag sluta babbla och istället ska jag bjuda på en grym beatboxer! Lyssna på honom..




Sov så gott!
PUSS
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0