Härlig söndag

God morgon! Nu har M åkt till jobbet och jag ska faktiskt ta mig lite ledig tid den här dagen! Jag ska hem till min vän L och vara barnvakt med henne, åt hennes systerdotter som är 9 månader. Det ska bli så mysigt att få gosa och leka med en liten bebis. Sedan ska jag möta upp mr M och vi åker hem tillsammans och är duperduktiga då vi ska plugga hela kvällen! Jag hoppas mina planer håller :)
Solen är hos oss men det är faktiskt ganska kyligt... Hoppas värmen kommer snart.
Måste svänga förbi H&M och köpa svarta strumpbyxor, 100 dem, de är såå bra! Täcker bra och är lite småglansiga, precis som jag vill ha dem. Behöver nämligen ha dem imorgon...
Jag undrar hur mycket pengar man lägger ner på strumpbyxor?! Vad tror ni? Mina strumpbyxor går alltid sönder och jag är nog inte ensam om det...

Hoppas ni får en bra dag och att ni också ska göra något kul.
Besos
/ S


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej hej.



Hoppas tisdagen varit bra och att du hinner med kvällens Desperate Houswives=)



Tänkte fråga dig om lite tips på hur du gick tillväga efter din examen med jobb etc? Vad har du för arbetsuppgifter idag....

Framtiden känns just nu så SKRÄMMANDE:/



Sköt om dig. Kraam

2009-04-21 @ 19:40:19
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0