Hemma och lite nyshoppad

Mycket på jobbet idag med, såhär kommer det vara fram till den 5/5 då ett av de projekt jag jobbar med nu slutar...
Då får jag kanske pusta ut litegrann, men bara kanske, för det dyker upp nya saker hela tiden. Men det är just det som är så kul också! Min dag kändes som att den var 3 timmar kort, den bara flög förbi.
Hade en mycket trevlig lunch med en Örebro-kompis, C, vi åt på Max och guuud så gott det var. Ibland behöver man unna sig lite "skräp", det tycker jag i alla fall :)
M är kvar i Örebro och han är saknad här hemma...

På väh hem från jobbet kunde jag inte låta bli att stanna till på H&M, blev en rosarutig skjortklänning. Har ännu inte provat den, det ska jag göra i min pluggpaus! Jag tror inte att jag är ensam om att hata provhytter, det känns mycket bättre att spegla sig hemma, på något sätt är man snyggare då :) Man slipper se varenda skavank, som man gör i ett provrum...

Det blev en parfym också från Kicks, äntligen! Faktiskt Jessica Simpsons doft, låter kanske inte så bra (i vissa människors öron) men den är otroligt god. Lite söt doft men touch av vanilj.. passar super på min hud i alla fall.

                                                                       
                                                                   En smygtitt på färgen

Gissa vad jag ska göra nu?! Det känns som att jag tjatar så mycket om det så jag vägrar att skriva det! :)
Chao
/S


Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas det går bra med pluggandet =) Antar att det var det du menade... Du är så duktig!!! Vi kan väl plingas imorn? Puss puss

2009-04-06 @ 21:09:06
URL: http://mademoisellelina.blogg.se/
Postat av: Shirin

Hej fina Lina! mmm det är det jag menar.. Tack, försöker vara duktig så gott det går..

Klart vi plingas imorn! Ha en bra kväll. PUSS

2009-04-06 @ 21:36:17
URL: http://shirinalicia.blogg.se/
Postat av: Shirin

Hej Fina Lina! mm det var det jag menade.. tack, jag försöker verkligen vara duktig. Klart vi plingas imorn! Ha en bra kväll nu.. PUSS

2009-04-06 @ 21:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0