Jobbig dag som slutade bra ändå..

Hej Hej Hej Hej... såhär hyperstressad har min dag varit! Har nog inte känt sådan här stress på jättelänge rent jobbmässigt. Tycker dock att mitt jobb är jättekul, men mycket tidsramar att följa och då blir det stressigt emellanåt.
Och lunchen med Lina hanns inte med :( Trodde i alla fall att jag skulle hinna med en fika, men inte det heller. Det var riktigt tråkigt och jag fick dåligt samvete men hon sa att det inte gjorde något, tur att hon är så förstående!

Vid fyra bar det av till Ulriksdals trädgård, där fick jag höra en föreläsning kring hur man kan designa sin balkong på bästa sätt med blommor och växter. Det var jätteintressant, trots att jag inte har gröna fingrar! Jag fick jättemycket inspiration och vill verkligen fixa till vår balkong till sommaren. Kvällen avslutades med lite praktiskt arbete, vi fick göra en egen kruka och välja egna blommor och dekorationer. Det var svårare än jag trodde men superkul! :)

                                         
                      Dessa ska ställas ut på balkongen när det blir ordentlig vår och sommar!

Missade Greys ikväll men får kika på reprisen på söndag.
Sov så gott, själv ska jag försöka sova snart.
Jag vet att morgondagen kommer att bli minst lika stressig som idag...

Chao
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0