Kan man önska sig en underbarare dag?

Vaknade ganska nyligen och tittade ut, solen skiner! Hur underbart är det inte att vakna och gå upp när man märker att solen faktiskt existerar?
Igår kväll blev det som sagt bio, sedan fortsatte filmkvällen hos oss, och jag somnade i soffan som vanligt... har nämligen en favoritplats, schaslongen. Där är det skönt att somna :)
Efter en viss tid, ca 23:00, har jag så svårt att hålla mig vaken...M är van att titta på film själv vid det här laget.
Hemma är det bara jag som är vaken, ska göra mig iordning, ringa min kära mamma och sedan sätta mig på balkongen och läsa. Nu är nämligen min lilla lediga tid förbi så nu är det dags igen! Bara köra på!!

Ha en underbar dag

Chao
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0