Mer balkongmys

Nu har jag och min kära M varit duktiga och pluggat, på balkongen :) Vi klädde på oss ordentligt, satt med en varsin stor kopp vaniljthé med honung och mjölk. Ni som inte har provat thé-märket Friggs, gör det! Rekommenderar det verkligen.
Jag har suttit och läst om penningtvätt och M läser i sina flygböcker.

                  
                                         M och jag på vår balkong

GLÖMDE BERÄTTA! Jag hittade en sladd som fungerade perfekt till min dator, så nu är den i full gång igen!
Det är en sladd som fungerar till en mängd olika bärbara datorer, jättesmart! Kostade mig 360 kronor och det var det verkligen värt. Kommer behålla datorn över sommaren och möjligtvis köper jag en ny till hösten...

Jag och M vill också köpa "klisterlappar" som man kan sätta på kakel, vet någon vart sådana finns att köpa???
(Om ni förstod vad jag menade förstås)  :)

Kl 21.00 är det The Wedding Date på kanal 4, så blir nog att se den ikväll!
Ha en bra kväll

Besos
/S

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Vad härligt att sitta ute :)



Mitt första intryck av mascaran är väl sådär... Fransarna blev tjock och så, men jag fick inte till längden som jag ville... Jag ska testa den lite mer innan jag ger ett slurgiltigt betyg dock :)

2009-04-11 @ 21:31:11
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Shirin

Det är underbart att värmen börjat anlända till Sverige :)

Hmm.. ska bli spännande att få ditt slutgiltiga betyg! Man måste ju använda mascaran i ett par dagar innan man kan få det rätta intrycket eller hur? Ha en bra kväll!

2009-04-11 @ 21:37:30
URL: http://shirinalicia.blogg.se/
Postat av: ida

Jag köpte svart sån film på färghandeln vid eurostop. då fick jag klippa själv med det var svinbilligt och blev assnyggt!

2009-04-12 @ 10:41:03
URL: http://idaerikson.blogg.se/
Postat av: Shirin

Tack Ida! Då blir det att svänga förbi där nästa Örebro-visit :) Vi var nämligen och kollade på Designtorget och där hade dem ju skitsnygga men kostade 125 kr per förpackning och det kom sex tillklippta bitar i den. Lite väl dyrt tyckte vi. Men en annan form av klisterlappar de hade var bokstäver! Det var riktigt coolt.

2009-04-12 @ 12:03:40
URL: http://shirinalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0