Min underbara vän

Kom just på att min underbara vän kommer hem om tre veckor. Hon han rest runt i Australien och Nya Zeeland, hon åkte för ett år och två månader sen! Helt galet, hon har varit borta för länge, men snart är hon hemma igen och det känns helt underbart! Hon är otroligt saknad. Känns lite konstigt också för hon har träffat min älskade M två gånger, vi har under denna tid hunnit ha ett distansförhållande och nu är vi och sambos och fortfarande jättekära :)
Det har också hänt mycket karriärsmässigt för mig sedan hon åkte, hon har missat mycket positiva saker i mitt liv, men det är ju tur att telefon, Facebook och mail finns :) Lite uppdateringar har hon hunnit med och även jag..

Nu ska jag mysa med min älskling i soffan till filmen som precis har börjat...

PUSS!
/S


Kommentarer
Postat av: M

hoppas det är jag som är den där älslingen du skriver om=)

2009-04-12 @ 19:43:00
Postat av: Shirin

Ja det får vi väl hoppas ;)PUSS älskar dig!

2009-04-12 @ 20:53:23
URL: http://shirinalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0