Mys och shopping

Vi var på stan hela dagen, det var helt underbart! Soligt väder och en massa människor. Det som är lite roligt när det börjar bli varmt är att se vad alla har på sig, det är alltifrån dunjackor till små klänningar och sandaler. Man vet helt enkelt inte vad man ska ta på sig en dag som denna...
Själv invigde jag ett par skor som jag köpte i vintras enkla svarta med lite kilklack.

                                                        

Vi åt på MAX och det var riktigt gott! Sedan kikade vi vidare på stan och jag shoppade lite, vi får dock se om jag behåller allt. Spanade också in Kappahls Vintage Collection som var riktigt fin, mycket somriga och romantiska plagg!

                                        
                                                         Jag och M på Max

Det som shoppades ser ni nedan! Bilden till vänster är tillängnad min syster som tar studenten! Denna klänning hittade jag på Gina Tricot. De andra två plaggen hittade jag också på Gina, ett fint gult tunikalinne och en klänning med rosor på, jag längtar till värmen!! :) 

                              

Ha en bra dag!
Chao
/S


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kanon väder här i Örebro också=)



Har också tunikalinnet från Gina, i både vitt och svart. Ett riktigt bra köp och jag gillar mina skarpt. Inte omöjligt att det blir någon fler färg=)



Ha en mysig kväll nu. Kraam

2009-04-11 @ 18:17:23
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Shirin

Härligt att ni också hade kanonväder!

Ja tunikalinnet var så fint och "praktiskt" om man kan kalla det så :) Blir nog att inhandla det i fler färger, men vill ebörja med en somrig färg så det blev gult.

Ha en bra kväll du med :)

Kram

2009-04-11 @ 18:35:22
URL: http://shirinalicia.blogg.se/
Postat av: Lindha

Hej. tack för titten. jag hon är verkligen en kreativ liten tjej.. tar nog efter storasyster... lite senare kommer det en härlig film på hur man ska tas med vuxna som säger sluta!! Dinn blogg var jättefin och skorna de var riktigt snygga, var har du hittat dem?

Kram Lindha

2009-04-11 @ 19:43:00
URL: http://topnail.blogg.se/
Postat av: Shirin

Hej Lindha, skorna köpte jag i vintras på Wedins, de är supersköna! :) Är ett fan av kilklack, höga som låga. Ha en kanonkväll

Kram

2009-04-11 @ 21:02:06
URL: http://shirinalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0