OJ! besök imorgon..

Min kära älskade familj kommer och besöker mig imorgon :) Så, jag måste städa nu, det kommer verkligen bli effektiv städning! För imorgon hinns det inte med då dem i princip kommer hänga på låset så fort jag kommit hem från jobbet. Ska försöka ta halva onsdagen ledig och så torsdagen förstås så att vi kan umgås!
MYSIGT! Det innebär också liiiite paus från, ja ni vet vad...

Jag kan inte låta bli att lukta på mina handleder, där jag har sprutat på min nya parfym. Den luktar sååå gott, nästan så att jag blir kär i mig själv haha!

                                                           
Förresten: dagens frisyr var fläta på ena sidan, gjord i mittbena. Andra sidan var lite skruvad och tuperat mitt på huvudet för lite volum framifrån och uppsatt i en toffs!

NU: STÄDA!

Besitos
/S

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej hej,



Nu har vi fått tag på din C-uppsats, så tack för trevlig läsning=)



Får man fråga vad du jobbar med nu och vad du pluggar?



Kram

2009-04-08 @ 22:15:36
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Shirin

Hej Madeleine!

Va härligt att ni hittade den, själv hittade jag den också på min mail igår och hade tänkt skicka över den.. hoppas den hjälper er på något sätt i ert skrivande :) Jag gick ekonomiprogrammet med inriktning marknadsföring, gör du det också?

Nu jobbar jag med internkommunikation och marknadsföring, stormtrivs!

När planerar du att vara färdig med dina studier?

Kram

2009-04-08 @ 23:46:28
URL: http://shirinalicia.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Godmorgon.

Jag läser också till ekonom med inriktning Marknadsföring. skriver c-uppsatsen nu så jag kan ju ta en examen nu till sommaren. Men med tanke på hur arbetsmarknaden ser ut så lutar det åt d-nivå också. Även om jag är mest sugen på att jobba.



Ditt jobb låter ju riktigt spännande=)



Glad påsk.



Kraam

2009-04-09 @ 08:10:16
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Shirin

Hej hej!

Ahaa men då är det ju samma program som jag gick :) Förstår att du är sugen på att börja jobba, man blir ju det efter ett antal år på universitetet! Men duktigt av dig att fortsätta med D-uppsatsen, kan vara bra att passa på tills arbetsmarknaden kanske vänder, du kan ju söka jobb samtidigt!

Men vill du var akvar i Örebro eller kan du tänka att flytta på dig?



Mitt jobb är kanon!! Trivs verkligen.

Glad påsk

Kram

2009-04-09 @ 11:50:47
URL: http://shirinalicia.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hej,

Känns ju sådär att skriva d-uppsats just nu, men det ser ju som sagt inte så ljust ut med jobb. Jag kan ju dock tänka mig att flytta på mig även om jag trivs bra i Örebro.



Kul att du hittat ett jobb du trivs med. Men du pluggar något också va?



Kraam Kraam och glad påsk

2009-04-09 @ 13:09:00
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Shirin

Hej hej,

Jo förstår att det inte känns så kul att tänk apå D-uppsats när ni är mitt inne i en C-uppsats.. men tiden går ju snabbt.. Vi får hoppas på att du hittar ett jobb så slipper du D-uppsatsen!

Japp, jag ska Swedsec licenciera mig. Det innehåller sparande och placeringar, regelverk, handel och administration av finansiella instrument, etik och sundhetsregler.. Ganska tunga ämnen´men det är kul att lära sig! :)

Kram!

2009-04-10 @ 00:06:10
URL: http://shirinalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0