Animerad kväll!

Nu har vi kommit hem från bion, vi var som sagt och såg Monsters vs Aliens och den var grym! Riktigt bra film som jag rekommenderar, den vad 3D så vi fick ha på oss läckra glasögon.

                     
                              Så här hemska såg vi ut i glasögonen och det bjuder vi på :)

M fick för sig att slänga ihop en kladdkaka, så nu står han i köket och vispar ihop allt som ska resultera i en härlig och kladdig chokladig sak. Han är Mr Kladdkaka, personifierad! Han gör den nog snabbast plus att den blir världens godaste..
Vilken tur att jag är sambo med Mr Kladdkaka, alla har inte den turen :)

Vi ska snart titta på kvällens andra animerade film, nämligen Bortspolad som handlar om en råtta om jag inte har helt fel. Kom också precis på att jag har fyra hela lediga dagar kvar, hur underbart är inte det?!

Hoppas ni har en lika bra kväll som jag har.

Chao
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0