Säger bara after work

Sliten idag! Det blev en hård after work igår, vi började på en uteservering vid Medis och gick vidare. Vi hamnade på två ställen till. Det blir alltid lika hårt när man ska gå ut med det gänget, all in!!! Vi hade sååå kul, men sen blev det lite mycket och jag åkte hem. Tur att jag har världens bästa som tar hand om mig så bra :)

Idag gick vi upp sent, vaknade med en obeskrivlig huvudvärk, det blev ju inte direkt varannan vatten, det där vattnet glöms så lätt bort! Men det är dagen efter man tänker, nästa gång får jag inte glömma varannan vatten!

Idag är det VÅR! Underbart med sol och det är riktigt varmt också. Vi ska till stan nu, ska till Bolagret och kolla också, det är M´s favvo-butik!

Skriver mer sen, nu ska jag ut och bara njuta!

Chao
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0