Stressad och konfunderad..

Var idag på min kurs mellan 08:30-17:00, det var sista kurstillfället så nu är det bara att köra på tills det är dags!
Var sååå trött när jag vaknade imorse, förstår inte riktigt varför jag är så trött hela tiden, kanske är för att det är mycket mycket just nu.. Tack och lov att solen har anlänt till Sverige, det gör mina dagar lite lättare, man blir liksom lycklig av att se att det är ljust ute nuförtiden. Skulle ha gått till tjejkvällen ikväll, men fick panik efter kursdagen och kände att jag bara ville hem och plugga samt strukturera upp allt material (låter kul va?!). Kommer i alla fall att få träffa tjejerna imorgon efter jobbet då vi ska på AW. Så, blev att komma hem, pratade en del med min kära mamma, syster och Linis. Sedan har jag pluggat och nu är det ju det bästa på onsdagar på tv, nämligen Greys!! :)
Just nu känner jag mig stressad och konfunderad, hade nästan glömt hur det var att plugga... Men börjar nu att minnas min studieperiod på universitetet..
Tur att jag har min kära M som stöttar mig hela hela tiden :)
Han har haft kurs idag men är nu på väg hem, har inte sett honom på hela dagen och han är saknad!

Hoppas ni har haft en bra dag och att ni gör något mysigt nu ikväll.

Besos
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0