Tisdag som känns som en måndag..

Oj, vaknade imorse och var så så så trött. Sov inte alls bra inatt, tror jag börjar bli väldigt stressad för det här provet som ska göras då jag vet hur mycket plugg jag har framför mig trots att jag ändå har pluggat en hel del. Men det är bara att bita ihop!

Solen fanns inte heller där för att väcka mig, den kom istället fram vid tre-tiden, då jag satt inlåst i en lektionssal. Men den lyckades i alla fall göra mig lite piggare och gladare :) Min kära M är på sin lektion och kommer hem sent som vanligt på tisdagskvällarna. M berättade något som gjorde mig överlycklig, det blir dubbla avsnitt av Desperate Housevifes idag, hur bra är inte det??? Det är säkert för att de visade hockey förra veckan, förbaskade hockey. Blir lika sur varje gång det förstör ett av mina favorit-program!

Imorgon kväll är det tjejkväll, som vanligt på onsdagar, då blir det middag och Greys Anatomy hos en av tjejerna! Supermys, har på senaste varit tvungen att hoppa över på grund av pluggandet men jag kan i alla fall inte plugga efter att ha haft lektion en hel dag, man måste vila också! På torsdag är det after work, vi ska fira en av tjejerna som fyller, ska bli mysigt. Vi hoppas på bra väder så att vi kan sitta på en uteservering och dricka rosévin.

Nu ska jag sluta svammla och istället få något i min mage.
Ha en fortsatt bra kväll och missa inte desperate!!!
Besos
/ S

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad mysigt med tjejkväll varje vecka.



Är det kurs på jobbet eller är det pluggandet? Har inte riktigt greppat vad det är för utbildning, är det inom marknadsföring?



Ha en toppenkväll med dubbla avsnitt av DH, jag kommer sitta bänkad=) KRAAM

2009-04-14 @ 19:23:47
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: shirin

Ja tjejkvällar kan man ju itne få för mkt av :)

Det är en STOR och jobbig kurs jag går via jobbet som innehåller finansiell ekonomi, sparande, etik och lagar. Bra att kunna sådant!

Ha en bra kväll du med, ska bli såå kul med DH!!

Kram :)

2009-04-14 @ 20:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0