Underbara fredag!

Ja vad säger man, det är ju fredag! Dagen började stressigt och fortsatte stressigt, sedan blev klockan fem och M kom till mitt jobb. Vi gick en sväng på stan och sedan på bio, vi såg Gran Torino med Clint Eastwood. Hyffsat bra, stundvis blev den lite B:ig men budskapet var bra och sånt gillar ju jag. Vi kom hem och tog ett långt varmt bad med en varsin drink som M hade blandat ihop. Smakade underbart, det var en rosa panter fast vit, det enda som saknades var Grenadine. Nu ska vi äta lite sushi, första gången för min mr M :) KUL! Vi ska också titta på filmen Employer of the month, en otroligt rolig komedi.

Ha en bra kväll!!
Puss
/S

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Har också sett den filmen. Tyckte att den var seg bitvis men ändå tänkvärd och givande.



Gott med sushi=) Önskar er en mysig helg nu och hoppas ni får en massa sol. Kraam

2009-04-17 @ 23:03:24
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: shirin

Jo den var lite småseg då och då. Jag blev också tvungen att blunda vissa scener som jag tyckte var obehalgliga. M tyckte den var bättre än vad jag tyckte, men bra budskap!

Ja sushi är så gott :) Sol har det varit dåligt om här :( Hoppas ni har haft en finare dag.

Kram kram

2009-04-18 @ 21:35:52
URL: http://shirinalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0