Vad konstig man blir av stress..

Stress kan påverka alla på olika sätt och ofta är det inget sätt som förstärker det positiva i en kan man väl säga. I alla fall inte kring de man älskar mest.. Tyvärr får de utså med en hel del, tur att de älskar en ändå :)
Imorgon jobbar jag hemifrån, det är halvdag annars blir det plugga som gäller. Jag ser fram emot att vara ledig så att jag kan plugga och samtidigt känna mig utvilad. Slippa halvsova när jag pluggar, det rekommenderar jag ingen!
Måste kommentera det fina vädret vi har haft i ett par dagar, det är ju helt underbart. Nu börjar man ju till och med bli lite bortskämd :)

Ha en superkväll och glöm inte Greys :)

PUSS
/S

Kommentarer
Postat av: Lindha

Hej..

var ett tag sedan jag var här inne och kikade...

hoppas allt är bra med dig!

Ha en bra kväll! Lindha

2009-04-29 @ 19:54:52
URL: http://topnail.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ja gud stress, kan vara på gott och ont:/

Har hamnat i lite stress med uppsatsen just nu och jag har svårt att koppla av:(



Hoppas att du hinner vila lite under långhelgen nu.



KRAAM

2009-04-29 @ 21:15:48
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0