Vårdcentralen...

Gick idag och kände mig konstig, sedan kom jag på vad det var. Urinvägsinfektion... inte kul. Så vi åkte iväg till en vårdcentral som ligger vid Skanstull och som tur var gick det hela snabbt och jag har nu tabletter så att jag snart blir bra. Jag har haft det ett antal gånger tidigare och jag vet hur det blir om man väntar med att uppsöka läkare... Och det som gjorde mig stressad var att jag imorgon och i övermorgon har en jätteviktig kurs att gå på. Det handlar om allt det jag pluggar och kursen ger mig bättre förståelse i ämnena... Så jag får inte missa kursen, som tur var löste sig allt :)
Nu har jag och M varit på ICA och handlat, vi ska göra hemmagjord pizza med skinka och ananas på, hur gott är inte det?! Sedan ska vi båda fortsätta läsa och ikväll kl 21.00 är det en kanonfilm på TV, Pass It Forward (skicka vidare). Har sett den tidigare, det är en drama men otroligt vacker! SÅ ni som inte har sett den, se den!

Nu ska vi börja med pizzan

                                           
     Glad trots infektionen :)               Fick idag ha på mig mina favorit vår/sommarskor

Besos
/ S

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ajaj din stackare, hoppas det blir bättre snarast.

Inte kul att sitta på en kurs och behöva springa på toaletten konstant.



Ha en bra kväll nu med pizza i magen=)



Kram från Örebro

2009-04-13 @ 20:19:29
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Shirin

Tack Madeleine, det brukar bli bra ganska fort när man har fått tabletterna. Pizzan smakade kanon! :)

Kram kram

2009-04-13 @ 20:39:11
URL: http://shirinalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0