Världens mysigaste besök!

Njuter med mitt besök, jobbade halvdag idag och sedan bar det av till Gamla stan där vi fikade och mös på ett cafe. Vi har precis ätit tacos och det är ju så fruktansvärt gott!!
Är ledig imorgon och då ska det bara njutas, Min älskade M kommer också hem imorgon eftermiddag/kväll, ska bli sååå kul att se honom! Han har varit duktig och bara jobbat och jobbat så det blir nog skönt med lite ledighet för honom med...
                                                                              
                                                                              
                                                       Mina underbara syskon strosandes på stan

                                                 
                                               Fina familjen, och en million dollar baby ;)

Nu har jag också använt min parfym i ca två dagar och jag blir mer och mer nöjd hela tiden, den känns riktigt jag :)

Nu blir det filmtajm med la familia!
Hoppas ni har en kanonkväll.

                                                   
                                           Bilder i tv-soffan, det var inte helt enkelt att fånga oss på bild ;)

Sov gott!

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0