Long time no see!

Längesen jag besökte min lilla lilla blogg :)
Uppdatering: Sommaren har gått sjuuukt snabbt och min ledighet varade in särskilt länge då jag var ledig två veckor i början på juni... MEN nu är Chile-resan bokad i december, en sjuukt härlig månad kommer det bli. Självklart åker vi hela familjen + min älskade sambo M. Det får bli spanskaträning på hög nivå för honom :) Han måste i alla fall kunna uttrycka sig kring bas-saker som : 'Jag är hungrig' eller 'Var är toan'. Han är i alla fall ganska lättlärd så det kommer gå kanon :)

Har kommit igång med träningen under sommaren, mår riktigt bra med det!
Jobbet har börjat rulla på ordentligt, det var lungt under sommaren, riiktigt seegt, men nu är alla tillbaka och tempot bara ökar! Me liiike!!

Nu ska jag ta tag i städningen här hemma och sen ska jag och M gå på ett box-pass, ska bli kul att få boxa och sparka på honom litegrann ;)

Besos

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad kul att du är tillbaka. Har kikat in här med jämna mellanrum och blev glad när det var en liten update:)



Vad härligt det låter med en resa bokad i vinter.



Sköt om dig. Kram Madeleine

2009-08-16 @ 21:07:45
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0