Dagen innan studenten

Mycket förberedelser!!! Har för en stund sedan lockat min systers hår med hennes plattång, det blir annorlunda lockar än om man lockar med en locktång, mer romantiska. Med en vanlig låcktång blir det korkskruvar och det känns mer dock-aktigt. Riktigt snyggt blev det i alla fall :)
Nu får vi bara hålla tummarna att vädret håller imorgon!! Jag hittade en liten vit bolero-jacka på Vero Moda som blev perfekt. M är på väg till Örebro just nu, stackars lilla M, han måste vara så trött efter sin lektion!

Nu ska jag strax sova, bjuder tyvärr inte på några bilder då jag inte har min kamerasladd med mig till Örebro.
Det får uppdateras vid ett senare tillfälle.. :)

Sov gott!
PÖSS
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0