Regnigt men ganska mysigt

Måste faktiskt säga att vårt regniga väder är ganska mysigt om man inte måste ta sig ut. Jag håller fortfarande tummarna att alla väderprognoser har fel inför fredagen, för det vore inte alls lika mysigt...
Längtar till ikväll så jag ska till Lina på Desperate-myspys-kväll! :) Det blir osm på den gamla goda tiden då vi bodde grannar och hade Desperate-kväll varje vecka, plus en massa andra kvällar :)
Det ser jag fram emot.

Måste köpa mig en vit kavaj eller en vit kofta till lillasysters student då vädret förmodliigen inte kommer att tillåta mig att endast bära klänning, som det egentligen var tänkt :(

Pöös
/ S

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hoppas verkligen att det blir fint väder på fredag, men det ser ju tyvärr inte så lovande ut. Men under kan ju ske;)



Zara har flera fina vita kavajer=)



Ha en mysig DH kväll=)



KRAAM

2009-06-02 @ 14:45:06
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0