Student 2009

Det var en underbar dag igår!! Lite kyligt när vi väntade vid hennes skola, men en helt underbar dag! Tidningen NA vad med på hennes studentvagn när de åkte genom stan och några bilder hamnade på na.se, bland annat den nedan :)

                            
                             www.na.se

Mycket god mat och trevligt sällskap hade vi också! En kanondag och kväll helt enkelt, solen dök upp vid femtiden också.
Idag är vi trötta, särskilt min stackars mamma som hade förberett så mycket... Men kul kul kul!!
Idag blir det en ganska lugn dag, däremot blir det festligheter till kvällen då jag ska på en födelsedagsfest, det ser jag fram emot! Saknar min M som åkte till Stockholm imorse för att jobba, stackaren måste vara jättetrött, men duktig är han :)

Ha en bra dag!!
Besos
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0