Fredag!

Äntligen hemma nu!! Min lillebror åkte med tåget från Örebro som blev två timmar försenat, stackarn. Så jag och M fick vänta jättelänge på stan, vi tog en låång fika och väntade. Sedan mötte vi upp lillebror och tog oss hem i snön.
Jävla snö, kan det inte bara bli vår?! Visst är det på söndag som vi ställer om till sommartid? Då ska det ju absolut inte vara någon snö och inte kallt. Känns som om våren är välbehövlig just nu, alla bara går och längtar. Det är det största samtalsämnet just nu tror jag, förutom finanskrisen och all varsel som finns just nu...

1. Finanskris
2. Varsel
3. Vädret
4. Alla bonusar, bankkris mm
5. Helg

Tror att dessa är de största samtalsämnena just nu :)
Nu ska vi titta på filmen Happy Feet, det är grym! Rekommenderar den starkt.

                                                     
                                                         

Hörde en låt nyligen som jag också måste rekommendera, det är Ciara och Justin!! Tycker att det är en grym kombination.
Låten tillägnar jag till min kära syster Iass som måste vara jordens största Ciara-fan!




Ha en kanonkväll och njut av att det är fredag!
Kram
/S



Underbara fredag!! Idag kommer min lillebror på besök, det  ska bli sjukt mysigt. Han och M kommer nog bara spela en massa spel som jag inte förstår mig på hehe.. Annars blir det nog bara mysa och laga god mat!
Ska plugga också... Men det ska bli underbart med lite helg!
Sovrummet är så fint och vi trivs såå bra med färgerna :)

                                         

Ha en bra dag,
hörs senare

/ S


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vill ju se bilder på sovrummet!! :)

2009-03-27 @ 14:08:32
URL: http://mademoisellelina.blogg.se/
Postat av: Shirin

Det kommer nog ikväll :)

2009-03-27 @ 15:34:22
Postat av: iass

men neeeh... min tavla!:D lalalaaa:D gud vilken fin färg på väggen!:D

2009-03-28 @ 23:39:01
Postat av: iass

Hahaha! Jaaah... ciara o justin? Måste höra:O hon är ju för jäävla grymm ju!

2009-03-28 @ 23:41:44
Postat av: shirin

Iass: Japp din tavla passade PERFEKT på den väggen!! :) Tack, jag blev mycket nöjd med M´s jobb!!

Ja, Ciara e grym och jag vet ju att hon är din absoluta favorit Puss syster

2009-03-29 @ 14:27:55
URL: http://shirinalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0