Glömde att ställa om klockan idag...

Detta resulterade i att vi missade tåget som min lillebror egentligen skulle ha åkt med...
Vi skulle börja äta och jag tittade på klockan och jämförde den med datorn, då kom vi på att klockan skulle ställas om!
Så.. han fick ta ett tåg som gick en timme senare.. kunde blivit värre :)

   

Jag har haft en supermysig helg med bror och M, bättre kunde det inte bli!
Nu ska jag och M göra en massa köttfärssås som ska frysas in.. bra att ha!

                                     

Köttfärssås är ganska kul, för det smakar alltid annorlunda beroende på vem som har lagat den.. alla gör sin egen på sitt eget lilla sätt..

Imorgon är det redan måndag igen, har mycket att göra på jobbet så ska försöka somna i hyffsad tid ikväll..

Ha en bra kväll!
/ S

Kommentarer
Postat av: iass

en eran köttfärs är ju alltid såå obeskrivligt gott!!

2009-04-03 @ 21:05:35
Postat av: Shirin

Hehe tack så mycket söta syster :) Du får komma hit snart så får vi laga något gott att äta ihop! Kram

2009-04-04 @ 19:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0