Godnatt trötta tisdag.

Desperate Housewifes var grymt som vanligt, men det slutar ju alltid när det är som mest spännande. Det är nästan så att man skulle kunna betala för att få se fortsättningen, dem vet verkligen när de ska klippa.

Fick veta att min kära vän Lina kommer till storstaden över dagen så vi ska luncha imorgon. Det ska bli sååå kul, världens bästa lunch faktiskt. Ska försöka tänka ut något bra lunchställe vi kan gå till...
Hon är så rolig och vi har alltid så mycket att prata om, mycket tjejsnack blir det!!

M har inte kommit hem ännu och jag är supertrött!
Ska gå och sova nu, kanske t.om. sover när han kommer hem :(

Morgondagens plan är jobba, luncha med Lina och efter jobbet är jag och några arbetskamrater inbjudna till Trädgårdskväll på Slottsträdgården Ulriksdal. Ska bli trevligt, vi får se om dem lyckas göra mina fingrar gröna :)

                                                             Sov så gott!!

                                                        

Besos
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0