Måndag måndag måndag...

Ser fram emot imorgon, då är det nämligen min favvo-serie på kanal 5. Nämligen Desperate Housewifes, det är sjuukt spännande :) Tycker att det är kul att Carlos hatt fått sin syn tillbaka.. ojojoj det ser jag fram emot!
M har fullt upp här med att testa vår nya hemmabio, den är riktigt snygg :) Men det är klart den är, för det är M som har valt den och han har bra smak! :)
 

                                                         
Ovan ser ni den! Nu ska jag vara lite social och vi ska försöka få upp tv och hemmabio på väggen, vi får se hur det går :)
Kram
/S



Äntligen hemma efter en hel dag med korvstoppning! Det är mycket intressant men det blir mycket information som ska in i mitt lilla huvud...

M är på väg hem från Örebrooo, ska bli såå kul att se honom, vi sågs igår men har saknat honom jättemycket.
På onsdag ska onsdags-tjej-gänget prova på klättring! Det ska faktiskt bli kul, vi får se hur högt jag vågar klättra, som är så jävla feg jämt haha! Innan klättringen verkar det bli lite sushi eller något liknande.
har inte ätit sushi sedan augusti förra året i Chile, då jag förmodligen innan sushin åt något som gjorde mig sååå dålig. Jag blev matförgiftad men i och med att jag åt sushin efteråt så förknippar jag sushi med hur jag mådde.
I flera månader efter händelsen kunde jag inte ens känna doften av sushi men det har blivit bättre och jag hoppas att jag ska kunna äta det igen! Så vi får se om jag vågar prova det på onsdag.. :)

Ska nog göra mig något att äta och vänta på min älskling, får se om jag orkar läsa lite också..

Ha en bra kväll!

/S

Kommentarer
Postat av: Lina

Yeeess Desperate idag!! =) =)

2009-03-24 @ 12:09:23
URL: http://mademoisellelina.blogg.se/
Postat av: Mr M

Tack för alla fina ord du skriver älskling...

Vad fin din blogg har blivit med all rosa och alla fina bilder!du är så duktig.

Älskar dig så!

poussssss

2009-03-24 @ 16:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0