Min tisdag

Jag vaknade sjuuukt trött imorse och fick bråttom till min kurs, idag hade vi finansiell ekonomi från kl 09-17. På slutet var jag heeeelt slut i mitt huvud!!!
Av någon slump så träffade jag min farbrors fru, som bor i Oskarshamn och som jag inte har sett på flera år!! Hon var tydligen också på någon kurs, det var kul att se henne och vi ska höras.

Kom hem och M har satt upp tv:n och fixat, det blev kanon! Äntligen är den uppsatt på väggen och det ser så fint ut :)
Vi funderar på att gå och träna så jag ska koll aom SATS har något roligt program, jag känner att jag måste rensa mitt huvud.

Kl 21.00 gissa vad jag ska titta på då.. Desperate Housewifes!! :) Ser verkligen fram emot det.
Men nu ska jag kika om jag hittar något roligt pass..

Hörs sen!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0