Örebro och persiskt nyår

Vi kom fram till Örebro vid ett-tiden och då åkte vi till Marieberg för att hämta vår nya snygga hemmabio!! :)
Den är såå snygg och kommer bli kanon på väggen under tv:n.
Är hos mamma och pappa nu, vi ska äta lite och sen blir det att göra sig iordning för att sedan åka till Brunnsparken där många iranier håller till idag hehe..
Marcus har aldrig varit på någon "persisk" tillställning så det ska bli kul för honom att uppleva det! :)
Själv trivs jag väl kanske bättre vid "sydamerikanska" tillställningar men jag tror att det blir kul!
Funderade vad jag skulle ha på mig, klänning och klackar blir det iaf. Med snygga lila strumpbyxor. Klänningen har jag två olika alternativ.. Ni kanske får se bilder sen :)

Nu ska jag äta!
Ha en bra lördag.

Kram
/ S

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, hoppas ni får en bra kväll :) Fira lite åt mig oxå!! Puss puss

2009-03-21 @ 19:22:01
URL: http://mademoisellelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det blev kanon hoppas din kväll också var bra gumman! PUSS

2009-03-22 @ 11:33:23
Postat av: Marcus

Det persiska nyåret var hur roligt som helst!

Det var kul att dansa och alla var så trevliga och glada, och du älskling var vackrare än en persisk prinsessa!

Pusssssss

2009-03-23 @ 15:10:19
Postat av: Marcus

Det Persiska nyåret var jätte roligt!

Alla dansade och var glada. Stämningen var på topp, och du älskling var vackrare än en persisk prinsessa!

Pusssssss

2009-03-23 @ 15:12:35
Postat av: Mr M

hahaha vad tokigt det blev sist jag skrev=)jag skrev en text först sen så kom den inte upp så jag skrev en till. och nu såg jag att båda kom upp=)

pusss

2009-03-24 @ 16:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0