plugga, städa och skor!

Min morgon började såhär:

                                                                                    

Jag gick upp runt tio-tiden och satte mig vid köksbordet och började plugga medans M och lillebror sov!
Runt ett-tiden började jag och M storstäda och rensa en hel del. Detta resulterade i att vi märkte HUR många par skor jag har!!! Och då har jag ändå rensat en del sedan vi flyttade till lägenheten plus att en del skor säkerligen redan ligger i källaren och skräpar...

                                                                   

Ju mer saker vi gick igenom desto fler par skor dök upp... ovan ser ni ett antal som var mer eller mindre "synliga" i garderoben och fler dök upp till den skaran.... Brevid mina står mr M´s skor, han är lite duktigare än mig tror jag :)
Men ni vet, vi tjejer behöver ju alltid såå mycket, eller hur?!
Nu ska vi fortsätta städa och det blev tydligen en sen frukost idag!
Ha en kanodag.
Kram
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0