Torsdag innebär snart fredag..

Idag har jag haft en hel del att göra på jobbet!! Men jag tycker att det är så kul :)
Efter jobbet åkte jag direkt hem och gissa vad jag gjorde då...satte mig vid matbordet och med huvudet i mina böcker och alla uppgifter. Jag somnade nästan, på riktigt! Det är svårt att komma hem efter en hel dags jobb och plugga... Men när detta är över kommer jag vara såå stolt! I helgen kanske det inte blir Örebro som jag hoppades på, måste kanske stanna kvar i Sthlm med Marcus för att plugga och plugga... så det innbär inget persiskt-nyårs firande :(
Det känns lite tråkigt.. Jag frågade pappa vilket år det är och dem är på 1300 någonting :) (Min kära pappa är från Iran)
Imorgon är det persiskt-nyår, så till alla iranier GOTT NYTT ÅR!

I helgen ska nog Marcus (och jag assistera) måla vårt sovrum, äntligen! Det ska bli kul att se slutresultatet. Det kommer bli vita väggar och en plommonlila fondvägg. Kommer nog upp bilder när det är klart!


Ska försöka sova ganska snart.
Sov gott!
Kram/ S


Kommentarer
Postat av: Lina

Äntligen =) Kul att du börjat blogga!

Erat sovrum kommer bli toksnyggt tror jag :)

puss puss

2009-03-21 @ 14:28:08
URL: http://mademoisellelina.blogg.se/
Postat av: Shirin

Jo det är kul, kul att skriva av sig lite ävenom ingen läser haha :)

Jo sovrummet blir ju inte av i helgen men snart! Det kommer nog bli fint.

PUSS

2009-03-21 @ 15:01:20
URL: http://shirinalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0