Underbara lördag!

Hittade en jättefin sjal idag, den var hade jättefina vårfärger tyckte jag och kommer passa perfekt till min skinnjacka och till min trenchcoat. Den den skimrar inte så mycket i verklignehetn som på bilden, det är blixten som förstör lite. Men den är fin :)

                                                                                            

Nu sitter vi och äter tacos och tittar på filmen Heartbreak Kid, den är riktigt rolig :) Den visar på att det är bäst att lära känna varandra ordentligt innan man gifter sig!! 

                                                                           
                                                                                                   

Trevlig kväll!
/S



Nu bär det av till Skärholmens centrum, där finns det en MASSA affärer, kanske hittar något snyggt? :)

Chao
/S

Älskar att vakna på lördagar, då vet man att det fortfarande är två lediga dagar kvar :)
Sitter och halvtittar när M och lillebror spelar ett spel på x-boxen, det är något skjutspel som jag inte förstår mig på!

Igår var jag och letade efter mitt favvo-puder på hela stan, den brukade alltid finnas på Kicks och Åhlens men nej, det fanns inte! Jag frågade en som jobbade på Kicks och hon sa att de inte länge kommer sälja det märket :( Jag blev ledsen då jag har haft det ett bra tag och verkligen trivs med färgen. Det kan vara svårt att hitta en bra färg till min hud då jag är lite sommarbrun året runt. Plus att det märket och den färgen jag valde inte skimmrade, det var mer matt.
Märket är Rimmel och pudret ser du om du klickar på länken Rimmel
Hon som jobbar på Kicks sa att jag fick ta en shoppingtur till London och köpa det...

..Så jag fick köpa ett nytt puder det blev ett L´oreal puder som jag inte har provat än, men det såg också matt ut så jag hoppas det funkar bra!

Vill också köpa en ny parfym då min favorit gick sönder i min väska på planet hem från Lanzarote. Jag hade Cacharel, den gröna flaskan på bilden. Den var en lite sötare doft och kändes somrig, riktigt god!

                                                                                     
Så kör just nu på min gamla klassiker Gucci Envy Me som också är grymt god, den doftar mer blommigt, känns också som en bra sommardoft. Men ska kolla efter en ny doft, jag har länge varit sugen på Ralph Lauren, Hot eller Cool.
Kanske blir att prova på en av de dofterna!

Ha en fortsatt bra dag!
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0