Väntar på Mr M

Nu är jag tillbaka i Stockholm, det var en mycket bra helg. Men varför går den så fort?! Ibland önskar man bara att man kunde stanna tiden. Det är väl bara att ta vara på den så mycket man kan, att inte haka upp sig på småsaker och bara njuta! Så.. det var min djupa söndagkvällstanke :) Ska snart hoppa i säng då jag måste vara pigg till imorgon, ska på kurs både på måndagen och tisdagen. 

Jag längtar redan till nästa helg!

                                                                    
                                         min kära syster till vänster och Marcus på väg till Stockholm med mig 

Sov gott och hoppas ni får en kanonmåndag!

/ S
 


Snart åker jag och Marcus hem till Estocolmo och han har fått låna sin pappas bil så vi kommer att få med hemmabion hem!! Plus att jag hoppas på att vi får med två cyklar, i alla fall en! :D

Fan, det har snöat lite i Örebro, jag som trodde att våren var på väg?! Men tydligen inte än... den kommer väl.
Nu kom M så nu ska vi åka.

Hörs sen

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0