Vilken dag!

Idag har det varit ett fullspäckat schema på jobbet! Mycket att göra just nu..

Men... vilken underbar dag, jag vaknade fruktansvärt trött på morgonen, stressade på morgonen (som vanligt) och gick ut. Det var första dagen jag på riktigt kände vår! Det var helt underbart, det kändes som att den inte spelade någon roll om jag hade missat bussen, all stress bara försvann för att jag kände vår. Det är sjukt vad hur mycket vädret påverkar en...

                                                                        
                      En stressad S på väg ut på morgonen   En trött och nyss hemkommen S

Jag lunchade med en barndomskompis som jobbar på samma företag och efter lunchen satte vi oss ute i det sköna vädret och försökte få in så mycket energi som möjligt. Det är skönt att ha vänner som peppar en när man behöver och hon gör verkligen det! Jag behöver höra vänliga ord just nu när jag jobbar och pluggar så mycket..

Förresten har jag börjat äta gröt på morgonen, men jag märker att jag blir jättehungrig efter ett par timmar, redan vid elva-tiden är jag fruktansvärt hungrig!
Ska inte gröt vara jättemättande?! Tycker att det är konstigt... Men jag ska fortsätta med min gröt, skönt att känna sig "nyttig" i alla fall :) 

tisdagar är M på sin lektion så jag är ensam hemma hela kvällen :( Men tur att jag har sällskap av mitt kära program, Despeate Housewifes.
Nu ska jag försöka få i mig något att äta och sedan plugga.. gör jag något annat?! Just nu har jag inget liv.. :(

Förresten, om någon brukar köpa märket Max Factor så såg jag att Cubus har 20% på alla sina Max Factor produkter!

Chao
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0