Buenos dias

Vaknade otrooligt trött idag och ingen sol har vi heller :( Men nu ska kära L vara i Sverige!!! Hade hemskt gärna varit på flygplatsen och mött upp henne, men fick informationen av hennes lillebror att hon skulle landa runt 4.30 vilket är sjuukt tidigt, särskilt om jag ska ta mig med lokaltrafiken till Arlanda.. Jag hoppas att hon har kommit hem ordentligt och att hon mår bra. Vill sååå gärna prata med henne men jag tror att hon ringer under dagen :)
Idag blir det repetition för full rulle!!! M gör sig iordning för att gå till jobbet och han är så snygg :)
Tycker inte ni att helger går fort?!
Även om jag har haft världens tråkigaste helg på länge så sprang den iväg, redan söndag!! Ska ringa min kära mor strax.

Ni få ha en kanondag och jag hoppas att solen är hos er i alla fall.
Besos
/S

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Vad kul att du gillade tunikan från Gina! Köpte faktiskt en till fast i svart igår, perfekt modell inför sommaren!



Tycker helgerna går FÖR fort! Usch, snart måndag och jobb igen. Kraam kraam

2009-05-03 @ 14:23:04
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0