Fredagkväll.

Ikväll har vi bara tagit det en maaassa lugnt :) Kom just på att min kära vän som snart är hemma måste sitta på ett plan om bara några timmar. Jag är så förväntansfull !!! M sitter och tittar på filmen "Den sista samurajen" och han verkar tycka att den är bra! Själv tror jag att jag har sett den, men jag glömmer bort att jag sett en film cirka en vecka efter att jag såg den. haha. Snacka om guldfiskminne... Sedan har jag också en tendens att somna till filmer, spelar ingen roll hur bra de är. Stackars min kära M som är ett film-freak, jag är inte det bästa filmsällskapet direkt :) Men jag tror att han tycker om mig ändå... Imorn jobbar han och jag ska sitta i solen och läsa :) Jag tror och hoppas att det blir sol?!
Men nu säger jag godnatt för mig..

Sov så gott och nu hoppas vi på sol till imorgon :)

Besos
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0