Glada måndag!

Nu är hon äntligen hemma :) Tidsskillnaden hade konfunderat en del.. Hon mår bra och skulle åka till sin mamma. Längtar tills jag får se henne, det var helt underbart att få ringa till hennes svenska mobil och få höra hennes röst och samtidigt veta att hon är på hemmaplan :)

Inatt har det regnat så idag är det lite mulet och regnet hänger i luften. Just idag känns det bara mysigt då jag ändå bara ska vara hemma, jobba och repetera. Jag får nästan en såndär höstkänsla när jag tittar ut, och då menar jag på ett positivt sätt :)

M ska snart upp och iväg till sitt jobb, han jobbar en hel del nu och han trivs verkligen, det känns så bra.
Dags att sätta igång min dag!

Hoppas ni har sovit gott och jag önskar er en bra dag
Besos
/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hola muñeca mía, te he extrañado montones.

Debes estar contenta de q por fin! llegó tu amiga

2009-05-04 @ 12:09:48
Postat av: Shirin

Hola mamita tambien te extraño muchisimo.

Sii estoy super contenta que ha llegado mi amiguita :) Besos para ti!

2009-05-04 @ 12:17:24
URL: http://shirinalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0