Godnatt.

Vi tittade på en film som handlade om andra världskriget, hemsk film! Den var ganska lång och bitvis lite tråkig och jobbig. Men skoj att träffa vännerna :) Det sägs att vädret ska bli lika bra imorgon som det var idag, wonderful! Då blir det att sola plus att jag och min moster ska på en cykeltur, hon är fascinerad av vår gröna natur. Sverige är fint, särskilt på vår och sommar tycker jag. Hösten och vintern är också fina säsonger men tyvärr är de lite för långa...

Sov gott
Besos
/ S

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad kul att du är tillbaka på bloggen=)



Tur du har som får njuta av solen idag med. Själv måste jag till skolan och förbereda oppositionen tills på onsdag:(



Hoppas verkligen ni får fint väder när din syster tar studenten.



Kraam

2009-06-01 @ 07:29:43
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0