Inte hemma än...

Hon verkar inte vara hemma än, har hon hamnat på fel plan kanske? Konstigt.. Men jag hoppas få se och/eller höra henne snart... Imorgon jobbar jag hemifrån så att jag kan varva arbete med repetition. Jag har fått riktigt bra repetitionsanteckningar av kollegor, sånt uppskattas!! :)
Känner mig trött och trött och trött... Känns som att jag inte har fått vila, på riktigt vila, på evigheter...
Men snart ska jag nog få vila och jag längtar såå mycket!!!
Maj är för mig en månad som kommer hända så mycket, och bara roliga saker så det är bara att hålla huvudet uppe och kämpa tills det är klart!!! 

Kollade på Wipeout nyss med min kära M, det är ett riktigt roligt programm och jag skrattar så mycket när dem kommer till de där bollarna som de ska hoppa på :)

Hoppas ni har en bra kväll!
Besos
/S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0