JAG KLARADE DET!!!

Är hemma nu efter den jobbigaste dagen i mitt liv, jag skrev mitt prov idag vilket resulterade i en av de lyckligaste dagarna (hittills) i mitt liv :) Detta då jag har kämpat både natt och dag, det har bokstavligen talat varit blod svett och tårar!!! Men när man klarar det så är mödan värt det, verkligen! Nu är jag otroligt stolt över mig själv. Tack fina M som har stått ut med hysteriska Shirin... Du är bäst! Äntligen är min fritid tillbaka, som jag har saknat den.
Ska sätta igång med träningen också, HELT UNDERBART! Ville bara skrika av lycka när jag såg att jag hade klarat det..
M fick hjälpa mig att ta ett foto på mig som ska sitta på licencierings-kortet som jag får sen. Ser inte så roligt ut då man inte får le, men kommer vara stolt när jag får mitt kort i handen :)
Ikväll ska jag bara njuta av att få vara ledig på riktigt, har inte känt riktigt ledighet på cirka tre månader. Ska njuta av Desperate-avsnittet fullt ut ikväll! :)
Nedan bjuder jag på kortet som ska sitta på mitt efterlängtande kort som är ett bevis på att jag är licencierad! :D

                               
                                                                                   ÄNTLIGEN!!!!

Besos
/ Världens lyckligaste S

                                                                   

Kommentarer
Postat av: Madeleine

ÅHHHH GRATTTIIISSSS!!!!!

Gud vad roligt att du klarade det, fast jag tvivlade inte på att du inte skulle fixa det=)

Du måste berätta mer on både jobbet och utbildningen. är ju så nyfiken.



Seminariet gick riktigt bra och riktigt bra att få någon annans syn på arbetet hitills.



Foten ja...Har haft ont i den till och från under väldigt lång tid och vet inte vad det är. Inga benbrott så det är något annat...Mysko är det:(



Ha en riktigt mysig kväll nu med DH och fira ordentligt med din M=)



Många kramar och stort grattis igen!!

2009-05-05 @ 18:33:01
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Ida

Grattis!!!

2009-05-05 @ 19:37:01
URL: http://idaerikson.blogg.se/
Postat av: shirin

tack tack tack tack tack tjejer!! Jag är överlycklig :) Ha en bra dag! Kramar

2009-05-06 @ 07:25:02
URL: http://shirinalicia.blogg.se/
Postat av: M

Du är bäst älskling!jag visste hela tiden att du skulle klara det.älskar dig min lilla banktjänstekvinna=)

2009-05-06 @ 13:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0