Jag lever fortfarande!

Sorry för mitt försvinnande, trots att mitt prov är över har det varit ganska hektiskt. Jag har dock gjort mycket skoj :)
Just nu är jag hemma i Örebro, tog lite semester för att njuta lite med min familj. Min moster är ju på besök från Chile, hur kul som helst! Hon älskar Sverige, hennes beskrivning är att det är grönt och mycket vackert. Lillasyster tar studenten på fredag!! Så kommer hjälpa till med förberedelser inför den dagen, ska bli kul :)

Hur underbart väder har vi inte idag?
Imorgon blir det salsafest, jättekul att få dansa lite! Annars ska jag nog ta det ganska mycket lugnt, det är hektiska dagar på jobbet just nu så det känns skönt att bara få vara litegrann.

Ha en bra fredagskväll och jag hoppas verkligen att ni tar vara på den underbara kvällen :)
M kommer hit snart så vi, tillsammans med min familj, ska nog se till att ta vara på kvällen.

Besos
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0