Tidig onsdag

Hade först svårt att somna, för min vad som värkte hela natten.. Jättekonstigt. Jag tror att det har att göra med att jag bara har suttit hela tiden sista tiden, på samma sätt, när jag har pluggat. Det är min teori, annars har jag ingen som helst aning?! Kändes nästan som växtvärk, kommer ni ihåg hur det kändes? Men det var bara koncentrerat på vaden, haha!

Vaknade superduper tidigt av mig själv  och en lycka bara rusade i min kropp. Tänkte att igår vid den här tiden var jag sjuuuuuuuuuuuuukt nervös och mådde otroligt illa!
Gud så jag njöt igår kväll! DH (Mamma det betyder Desperate Housewifes:)  ) på hög nivå, M sa att när jag skrattadeskrattade jag från hjärtat. Shirin is back! :)

Idag blir det att fira litegrann med min arbetskamrat på jobbet och på kvällen blir det äntligen tjejkväll som jag har varit tvungen att avböja under hela den här tiden. På fredag blir det utgång, hela företaget ska vara på Café Opera, ska bli grymt kul. Det blir att fira där också då fd. arbetskamrater ska bjuda mig på tequila, kan bli farligt.. :/
lördag bär det av till mitt kära Örebro, träffa min kära kära vän som kommit hem och fira att hon är hemma! Så det blir nog ut att skaka en del rumpa då med. Fullspäckad helg, but I love it! Här ska det firas på hög nivå!!!

Solen skiner och det kan inte bli en bättre onsdag.
Ha en superduperkanondag!
Besos
/ Världens gladaste S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0