Underbart med en fredag som känns som lördag!

Det är helt underbart att hela tiden tro att man är en dag framåt, så blir det alltid när man får en extra dag ledigt :) Hjärnan ställer liksom inte om sig ordentligt så vi luras helt enkelt och jag gillar att bli lurad av mig själv när det handlar om positiva saker. Samma sak gäller tiden, tror att många precis som jag, ställer klockan fem eller tio minuter tidigare så att man ska "luras" på morgonen och skynda sig lite. Men så dumma är vi ju inte, så vi räknar helt enkelt om tiden och anpassar oss till den "lurande tiden"... Vi människor är konstiga :)

Har precis avnjutit en pastasallad som min kära M lagade med bland annat fetaost kyckling oliver soltorkade tomater och gott var det! Annars har jag idag suttit i solen och repeterat en hel del... Vilket jag ska fortsätta med snart. Men börjar bli så sjukt less på detta, har dock pluggat mitt bästa. Vi får se hur det går!

Om ca 36 timmar är min kära vän L hemma igen, hon har varit ute i världen och rest i ungefär 16 månader. Det känns helt galet att hon kommer hem!!! Galet men otroligt underbart :)

Hoppas ni har en kanonfredag!

Besos
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0