Veckan bara flyger!

Vaknade sjukt trött imorse, gick nog och lade mig lite för sent... Men vaknade i alla fall till en solig dag och det kan man ju inte klaga på. Gårdagskvällen blev helt supertrevlig, vi var sju tjejer, åt middag och kollade på Greys. Det är så mysigt med de här tjejkvällarna! Längtar till helgen, ska bli så kul! Ska bli jättekul att åka till Örebro!! Äntligen få träffa min vän som jag inte har träffat på så länge länge. Förstår fortfarande inte att jag har klarat Swedsec-provet. Njuter än! Nu kan jag lägga all min kraft på jobbet och det känns kul.
Nu ska jag äta frukost, hoppas ni får en kanondag och att solen är hos er också :)

Besos
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0